Olete jõudnud meie vanale veebilehele. Uus Elva Gümnaasiumi veebileht asub lingil https://elvag.edu.ee/

Otsing

Rubriigid

3B jõulukuised tegemised Vaadatud 836 korda

- Klassilood

Nagu ikka, on jõulukuu täis müstikat, põnevust, klassivälist tegevust. Meie käisime Kilplastemaal, aga sellest sai juba kirjutatud ka. Veel ootas meid ees väga vahva Tartu-päev. Täis erinevaid tegemisi. Pikk pikk päev.

Sõitsime Tartusse bussiga. Pauluse peatuses bussist väljunud, seltskond kokku loetud - igaks juhuks, et ikka kõik kenasti bussist väljunud, võis hakata liikuma Batuudikeskusesse. Eelnevalt olime broneerinud keskusesse aja kolmeks tunniks. Kohale jõudnud, riided garderoobi paigutatud, instrueeritud ja sisekorrareeglitega tutvunud, võiski asuda tegutsema. Valikut jagus. Batuutide peale saltosid viskama, niisama karglema, torni ronima, seiklusrajale mängima ja erinevate mängudega mängima. Aeg kadus lennates. Ees ootas kino Ekraan. Läksime vaatama kogupere filmi "Ära mängi tulega!".

Pildiotsingu film

Pärast filmi vaatamist seadsime sammud teatrisse "Vanemuine". Meid ootas ees teatrieksursioon. Kohtunud giidiga, rõivad garderoobi paigutatud ja võiski ekskursioon alata. Kõigepealt saime teada, kes on Lydia Koidula ja miks ta on teatri jaoks nii tähtis inimene olnud. Saime teada, et see maja, kus viibisime, pole sugugi esime teatrimaja. Kuna üldse hakati teatrit tegema ja kes olid näitlejaiks. Et päris pikka aega mängisid naiste osi mehed. Naisi lavale ei lastud. Veel saime teada, mis juhtus esimese teatrimajaga ja mis edasi sai. Et meil just selline teatrimaja on, kus hetkel viibisime.

Seejärel läksime teatrisaali. Meile tutvustati saali. Et kes ja kus seal töötavad, mida nad teevad. Missugused ametimehed on üldse teatris peale näilejate jne. jne. Saime ka lavaauku kaeda - tavaliselt on seal ju põrand peal. Aga sel päeval pandi just Lotte-etenduseks lava valmis. Nii nägimegi, kus töötab dirigent. Ja nägime ka dekoratsioonide paigaldamist. Väga põnev oli!

Edasi liikusime lava taha. Saime teada, milleks on nii palju lampe tarvis, kuhu saavad suuremõõtmelised dekoratsioonid, kuidas üldse toimub lava dekoreerimine jne. Seejärel läksime dekoratsioonide töötuppa. Jällegi saime teada, et teatris pole miski päris. Need ahvatlevad puuviljad vaagnal pole üldsegi söödavad, hoopiski kõik tehtud paberist, papist, kipsist jne. Saime katsuda erinevaid laval kasutatud dekoratsioone. Suurt kala, maske - kuidas neid tehakse ja millest, tordilõiku, mis oli nii ahvatleva välimusega ja lausa kutsus hambaid sisse lööma ja veel muid lavaasju.  Tund aega teatrimajas läks kui lipsti. Üleriided selga, giidile tänusõnad ja head soovid aastavahetuseks ning asusimegi Raekoja platsi poole teele. Väljas oli juba hämaraks läinud, Jõulutuled põlesid ja kõik oli nii kaunis. Soovijad said Kommipoodi külastada, teised aga kohe raeplatsile siirduda. Raeplats nägi imekaunis välja. Kuusk ja väikesed valgusküla majakesed. Sai põhu peal istuda, puhata pehmetel kott-toolidel, imetleda kanamajas uhkeid tuttidega kanu, kiikuda, karussellil pöörelda.

Aeg möödus linnutiivul. Kogunesime purskkaevu äärde. Üleloendus ja alustasime teekonda raudteejaama suunas. Meie minekut turvas Säde-Ly ema. Suur aitäh talle!

Saime päris kiiresti Raudteejaama. Mitte keegi ei virisenud, ei jäänud maha, ei kurjustanud kaaslasega. Kõik lapsed olid supertublid! Meil oli väga väga vinge päev! Peagi oli aeg minna perroonile ja tuligi rong, mis viis meid tagasi Elvasse.

VIDEO meie detsembrikuu tegemistest.

Video lõpus on imelikud ringikestega pildid.Vaat need on ka ühed väga tähtsad lehed - KÕIK lapsed täitsid ÕIGEAEGSELT oma lugemisülesande. Lugeda I poolaasta lõpuks läbi 2 raamatut. Mitte kedagi ei olnud tarvis utsitada! Kõik said oma töö tehtud. Ja seda pigem isegi varem enne tähtaja saabumist. SUPERTUBLID lapsed! KIITUS neile!